15 augustus 2024

de miljoenste click

 Deze week is volgens Google de miljoenste click op dit blog geweest. Hoe veel daarvan echt zijn geweest en hoe veel er door spam, SEO etc. zijn geweest, is me totaal onbekend. Vreemd is wel dat zo veel clicks van buiten de landen komen waar Nederlands wordt gesproken. Maar toch, het geeft aan dat er belangstelling is voor het blog, het geeft extra motivatie om er mee door te gaan. Ik doe natuurlijk volstrekt te weinig om meer bezoekers te krijgen. Ik zit niet op Facebook, Instagram etc. en doe bijna niets op X. Ik ben te lui geworden om mijn posten in het Engels te vertalen, alhoewel dat tegenwoordig niet meer zo problematisch is. Ik weet niet of er behoefte is aan specifieke meningen over aparte aandelen, indices. Ik weet tenslotte ook niet hoe het in de toekomst zal gaan. Ik zou graag weten over er behoefte is aan specifieke meningen van mij, anders dan de rente en inflatie.

1 opmerking:

  1. Ik volg uw blog al jaren als tegenwicht voor de commerciële websites en andere vluchtige geluiden ep beleggingsgebied. Wat mij vooral interesseert zijn macro economische overwegingen (ga zo door) en de weerslag daarvan op uw persoonlijke portefeuille, zoals recent in gesprek met uw beleggingsadviseur ( graag meer van dat).

    BeantwoordenVerwijderen